Forretningssystemer

Kontaktsenter

Den beste kundeservice starter med et gjennomtenkt og effektivt kontaktsenter.
Dine kunder forventer raskt svar, forståelse for kundens situasjon og kompetente svar

Nøkkelpunkter

blinQ er en Genesys PureCloud-partner. Våre meget erfarne rådgivere og konsulenter innen multikanal-kontaktsenter hjelper deg å skape den beste kundeopplevelsen.

Multikanal


Full køhåndtering og intelligens på tvers av telefoni, e-post, chat

Innsikt


Integrer mot kjernesystemer for dyp innsikt i kundeforholdet

Automatisér prosesser


Reduser belastning på dine agenter med gode algoritimer

Enkel forvaltning


Skybasert. Mikrotjeneste-arkitektur. Full admin-tilgang

Image

Hva er Genesys PureCloud


Kontaktsentermarkedet er i store endringer. Det som er en god løsning i dag vil ikke nødvendigvis være det i morgen. Markedet er i kontinuerlig endring og valg av riktig teknologisk plattform er det viktigste veivalg du står ovenfor. Før satt kundesenteret reaktivt og ventet på at kunden skulle ta kontakt, i dag forventer kundene at du skal vite alt om dem før interaksjonen begynner. Uansett hvilken «dør/kanal» kunden ankommer din bedrift, så må det finnes et system som analyserer kunden. Et system som forstår hvem Kunden er, hva sannsynlig utgangspunkt for interaksjonen og ønsket resultat kan være. Spørsmålet er hvem som skal ønske kunden velkommen i butikken, skal det være en chatbot eller et menneske.

Image

Bots, applikasjoner og mennesker må jobbe i samspill for å lykkes, slik at Sluttkunden opplever uovertruffen kundeservice. I dagens marked blir produkter og tjenestene likere hverandre, det er hvordan du håndterer kundene dine som vil skiller deg fra konkurrentene. Her er PureCloud overlegen. Det å gi kunden en opplevelse av å bli gjenkjent og forstått i alle kanaler krever tette integrasjoner mot bedriftens nøkkelsystemer.

Når du først har tatt i bruk PureCloud, så har du kort vei-til-markedet når det gjelder å ta i bruk ny funksjonalitet. Du har ingen planlagt nedetid i forbindelse med vedlikehold og ingen oppgraderingskostnader. Våre konsulenter har lang erfaring fra kontaktsenterbransjen og vil hjelpe dere med oppsett, veiledning, rådgivning og implementering av PureCloud. Når løsningen er i drift, vil dere få full tilgang til self-service, men våre konsulenter vil alltid være til stedet for å hjelpe deg.

Image
Genesys® powers 25 billion of the world’s best customer experiences each year. Our success comes from connecting employee and customer conversations on any channel, every day. Over 11,000 companies in 100+ countries trust our #1 customer experience platform to drive great business outcomes and create lasting relationships. Combining the best of technology and human ingenuity, we build solutions that mirror natural communication and work the way you think. Our industry-leading solutions foster true omnichannel engagement, performing equally well across all channels, on-premise and in the cloud. Experience communication as it should be: fluid, instinctive and profoundly empowering.
Image
PureCloud er en skybasert kontaktsenterløsning fra Genesys hvor alle kundeinteraksjonene er integrert i ett system. Det gjelder telefoni, epost, webchat, sosiale medier, SMS, screen-sharing, Co-browsing og bot applikasjoner. I tillegg har løsningen en integrert bemanningsløsning som gjør at ditt kundesenter har god oversikt over hvilken kompetanse og hvor mange personer som skal være på jobb til enhver tid. Disser dataene er basert på historiske erfaringer. Ved å ta i bruk PureCloud i dag, vil din bedrift oppleve økt effeektivtet, bedre oversikt/styring og økt servicegrad overfor deres kunder

Kontakt oss


Ta kontakt for mer informasjon eller for en diskusjon om dine behov
Image

Endre Hopsdal

Merkantil Rådgiver



This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.