Vårt motto er

INFRASTRUKTUR, UTVIKLING OG SKYTJENESTER

GJORT RIKTIG

Kundeteam og samarbeide


Ingen kunder, ingen blinQ. Det er akkurat så enkelt. Derfor vil du som kunde av blinQ oppleve at vi bruker tid på både de små og de store behovene dine. Vi følger leveransene hele veien og vi er der også når du kun vil ha noen å diskutere med. Her er forsiden av vår første Powerpoint.

Image

Vår historie


Det startet med en drøm om å starte noe eget, hvor kompetanse, ansvar- og teamfølelse stod i fokus. Kontinuerlig forbedring og aldri læring på kundens regning. 1. mars 2016 var blinQ en virkelighet og vi har ikke sett oss tilbake siden. Etter noen måneder i Telenor Arena, flyttet vi til Wergelandsveien 7, som nesten nærmeste nabo til slottet. Etter to og et halvt år som fremleietaker hos Advokatfirmaet Hammervoll Pind, fant vi de flotte og veldig funksjonelle lokalene vi har i dag i Øvre Slottsgate 27.

1. mars 2019 var en stor dag for oss. Den markerte oppstarten av blinQ på Vestlandet, nærmere bestemt i Bergen. Responsen fra markedet har ikke latt vente på seg og vi er allerede engasjert av mange spennende bedrifter.Vår samlede kundeliste omfatter nå godt over 200 virksomheter. Samme dag startet vi også vår egen utvikleravdeling med full-stack kapasitet, noe vi opplever våre mange kunder sårt trenger. Med den bredde vi nå har i kompetanse og erfaring, vet vi at vi kommer til å være relevante for våre kunder i mange år fremover.

Det er gøy når du er relevant for kunden. Det er enda bedre å være viktig for kunden. Den posisjonen må du kjempe for og du må gjøre deg fortjent til den. Vi skal gjøre det slik vi mener det bør gjøres. Utvikle oss gjennom å lytte til kundene og i samarbeide med våre gode partnere. blinQ består av folk med erfaring, kunnskap og en fungerende intern samhandling. Kall det gjerne symbiose. I blinQ har vi engasjement og entusiasme for kundene og prosjektene. Alle ansatte i blinQ tilbys medeierskap. fordi vi skaper sammen og det er smart.

Image
Vi er en gjeng med kompetente, erfarne og entusiastiske kollegaer og venner som er enige om noen felles kjøreregler. Disse kjørereglene er viktige for oss, for de er en integrert del av vår identitet og de understøtter vårt utrettelige engasjement for prosjektets suksess.

Våre fire kjøreregler



  • Prosjektet er sjef – kunden er i fokus
  • Læring for kundens regning er ikke OK
  • Assumption is the mother of all f…-ups
  • Vi leverer som team

Våre løsninger og tjenester


Våre ansatte tilbys å være aksjonærer i blinQ og føler således daglig på ansvaret langt ut over den oppgaven som ligger rett foran dem.
Det gjør oss trygge på at alle vet at vi ikke kan feile – alle leveranser skal kunne resultere i en referanse.
Image

Våre kollegaer er hjertet i blinQ!
Med kompetanse, entusiasme og samhold har vi ett mål for øyet
– hjelpe Kunden!

Våre kunder i fokus - Kundens kunder i tankene


Våre kunder er livskilden til vår virksomhet. Vi arbeider alltid for å bygge lange relasjoner med våre kunder - Både fra merkantilt og teknisk ståsted.

Image

“Verdifull samarbeidspartner“
"Høy kompetanse"
"Løsningsorientert"
"Tillit"

Dette er noen av ordene våre kunder selv benytter for å beskrive blinQ.